25 Kasım 2007 Pazar

Avci Fikra | Ormanin Krali

Ormanda kıral seçimi yapılır aday iki kişidir biri aslan biride tilkidir. ve oylamada aslan kıral olur bu tilkinin çok zoruna gider ve efkarlanır akşama içmeye karar veriri bir büyük rakı ve birazda et alıp bir ağacın dibine oturup mangal yakar etler kızardıkca hem yer hemde içer o sırda tavşan geçer ve tilkiyi o halde görür hayırdır tilki kardeş ne yapıyorsun de tilki öfkeli bir şekilde aha biraz et yiyorum birazda içiyorum ordanda gidip aslanı sikcem diyor tavşan bunu hemen aslana ulaştırıyor aslan hiç umursamıyor. tilki halen içiyor ve o arada karga tilkiyi görüyor hayırdır tilki kardeş ne yapıyorsun diye soruyor tilki tavşana söylediğinin aynısını söylüyor ve kargada bu lafı hemen aslana ulaştırıyor ve aslan sinirlenir doğru tilkinin olduğu yere gidiyor ve tilkiye hayırdır tilki kardeş ne yapıyorsun diye soruyor tilki ne yapalım aslan kardeş aha biraz mangalda et yapıyorum bir iki kadehde içtim sonrada amcuk amcuk konuşuyorum işte diyor

0 yorum: