25 Kasım 2007 Pazar

Avci Fikra | iskalamak

adamın teki avlanmak için ava çıkar.ormanda av avlamağa kalkarken bir ayı takılır gözüne ava mani olmasın diye ateş eder ayı bir eğilir kurşun seker ayı koşarak adamın yanına gelerek tutar ve sorar beni vurmaya kalktın der bir sorum var cevap ver der ya canın ya götün tercihini yap der adam ölmemek için götüm der.o sinir le eve dönen avcı kızgındır hanımı ne yaptın bey diyince avcı sinirli git başımdan der.ve gece boyunca uyuyamaz sabah erkenden kalkarak tekrar gider bu sefer amacı ayıyı vurmaktır.yine ıskalar ayı yine sorusunu tekrarlar ya canın ya götün avcı yine götüm der.adam tekrar eve gider daha da sinirlenmiştir ertesi sabah hışımla kalkarak yine ayıyı arar ve bulur ateş eder yine ıskalar ayı koşarak yakalayıp sorar ya canın ya götün avcı götüm der.bunun üzerine ayı sen avcımısın,götçümüsün anlamadım der.

0 yorum: