25 Kasım 2007 Pazar

Asker Fikra | Hemoroid

Bir USA Askeri Birliğinde ahçının yemekleri yüzünden millet hemoroit olmuş. Tam 107 kişi yatak yorgan yatıyormuş. Bir gün Revire gezmeye gelen komutan her askerin önüne duruyor ve soruyormuş:
- Merhaba asker , hastalığın nedir ?
- Merhaba komutanım , hemeroidim var
- Tedavi olarak ne yapıyorlar ?
- İlaçlı pamuk efendim.
- Bir arzun var mi asker ?
- Bir an evvel iyileşip tekrar vazifeme dönmek istiyororum komutanım...
Komutan herkesin önünde durup ayni soruları sormuş ve hep ayni cevapları alınca memnun olmuş. sıra en son sıradaki adama gelmiş. Ona da aynı soruları sormaya başlamış:
- Merhaba asker , hastalığın nedir ?
- Bademciklerimden rahatsızım efendim.
- Öyle mi ? Peki ne ilaç kullanıyorlar ?
- İlaçlı pamuk efendim.
- Güzel. Peki bir isteğin var mi evladım?
- Var, efendim. Mümkünse sıra bana gelince pamuğu değiştirseler diyecektim de....

0 yorum: