5 Ocak 2008 Cumartesi

Yavru tavsan

Yavru tavşan yuvasından ilk kez ayrılır ve ormanda dolaşmaya başlar. Karşılaştıgı ilk hayvana kendini tanıtır
"merhaba kardeş ben TAVŞAN, sen kimsin" karşısındaki hayvan
"bende KATIR der"
tavşanın kafası karışır nasıl yani der
"katır benim annem Eşşek babamda At onlar birlikte olmuşlar sonra ben doğmuşum der"
Tavşan yoluna devam eder, Karşılaştıgı başka bir hayvana kendini tanıtır
"merhaba kardeş ben TAVŞAN, sen kimsin" hayan "ben kurtköpeği der" tavşan yine şaşırır nasıl yani der kurtköpeği benim annem köpek babamda kurt onlar birlikte olmuşlar sonra ben doğmuşum der"
Tavşan yoluna devam eder, Karşılaştıgı başka bir hayvana kendini tanıtır
"merhaba kardeş ben TAVŞAN, sen kimsin"
hayvan ben DEVEKUŞU der
Tavşan bian afallar sonra ha siktir lan der

0 yorum: