8 Aralık 2007 Cumartesi

papaz

kadinin biri hergun kocasi ise gittiginde sevgilisini eve cagiriyormus.Kadinin oglu ise annesinin odasindaki dolaba girmeye bayiliyomus.Bir gun kadin sevgilisini gene cagirmis,lakin kocasi eve erken gelmis.Kadin kapida kocasini gorunce sevgilisini hemen dolaba saklamis.
Dolabin icinde cocuk var mis,cocuk la kadinin sevgilisi dolapta karsilikli oturmuslar.
Cocuk adama demis ki:amca benim bir ayim var
Adam demis:eee ne olmus senin ayina
sen onu alicaksin demis cocuk.Adam da:neden alayim demis.cocuk:alicaksin ya da babama burda oldugunu soylerim" demis,adam ikna olmus ama cocuk almasi icin 100 dolar odemesi gerektigini soylemis.Adam almiycam demis,cocuk aglamaya baslamis adam da mecburen almis.10 dakika sonra cocuk demis:amca ben ayimi geri istiyorum.Adam demis:hadi ordan velet,ben buna 100$ verdim,neden geri vereyim demis.Cocuk aglamaya baslamis,adam da caresiz vermis.10 dakika sonra cocuk gene adama demis:amca sen benim ayimi satin alacaksin.Adam hayir demis ama sonra gene almis.
Sabaha kadar cocuk boyle adamin cebindeki tum parasini almis.
Sabah olunca cocuk o parayla kendine bir bisiklet almis.Eve gelince annesi sormus o parayi nerde buldugunu.Cocuk ta yolda buldugu soylemis.Annesi o bisikleti geri cevirmesini ve o parayi gidip kliseye vermesini soylemis,e gitmisken bi de gunah cikarmasini soylemis.Cocuk istemeye istemeye annesinin dediklerini yapmis ve kliseye gitmis.Parayi teslim etmis ve gunah cikarma kabinine girmis.Obur taraftan papaz demis:buyur evladim,derdin nedir.
Cocuk:amca benim bir ayim vardi....
Papaz:hastir git ulan o.... cocugu deyip cocugu kovmus.

0 yorum: