8 Aralık 2007 Cumartesi

Mickey mouse

bir adam karısını başka bir kadın la aldatmaktadır.adamın kızı bunu görür görüşmeleri bitince babasına:
__ bütün olanları gördüm.bana bebek al!
__ Hayırrr!
__ bak anneme söylerim!
__tamam tamam
akşam eve gelirler anne yok baba banyo yapıcak :
__beraber yıkanalım:
__hayır çık dışarı olmaz
__anneme söylerim
__tamam! tamam
yıkanırken adamın sikini görüp baba bu ne demiş.
__ mickey mouse demiş babası.
yıkandıktn sonra
__baba bende senle yatıcam
__hayır olmaz!!!
__anneme söylerim !
adam razı olmuş yatırmış bunu tam uyucakken kız yine:
__ baba şu mickey mouseyi açta biraz oynayalım.
__hayır olmaz!
anneme sölerim
__tamam tamam!
herif açmış kız oynarken uykuya dalmış...
sabah herif kendini hastanede bulunca:
nooldu bana ?
kız:gece mickey mouse ile oynarken o bana tükürdü bende onu ısrdım.

0 yorum: