4 Aralık 2007 Salı

Ölmek İstiyorum

Türk, İngiliz, Alman, ve Yunan aynı uçakta Amerikadan Türkiyeye doğru yola çıkarlar.Uçak Londradan geçerken İngiliz kendini uçaktan atmaya kalkar fakat başaramaz.Görevliler bunu neden denediğini sorarlar . İngiliz -"benim annem Londra da fahişelik yapıyor. Ölmek istiyorum." diye cevap verir.Uçak Berlinden geçerken Alman kendini uçaktan atmaya kalkar fakat başaramaz.görevliler bunu neden denediğini sorarlar . Alman,-"benim kız kardeşim Berlin de fahişelik yapıyor. Ölmek istiyorum." diye cevap verir.Uçak Atinadan geçerken Yunan kendini uçaktan atmaya kalkar fakat başaramaz.Görevliler bunu neden denediğini sorarlar . Yunan,-"benim hem annem hem kız kardeşim Atina da fahişelik yapıyor. Ölmek istiyorum." diye cevap verir. Uçak tam hava alanına yaklaştığı sırada Türk uçaktan atlamaya kalkar.görevliler engeller ve -senin kimin orospu diye sorarlar. Türk,-"tanıdığım hiç kimse orospoluk yapmıyor." der.Bunun üzerine görevliler iyide o zaman sen niye ölmek istiyorsun ki diye sorar.Türk ün cevabı şu şekildedir.-"Bu kadar orospu çocuğuyla aynı uçaktan indiğimi gören olmasın!"

0 yorum: