4 Aralık 2007 Salı

Japon olmasaydı kurşuna dizileceklerdi

Bir alman,Bir Fransız,Bir Türk ve Japon, Afrika içlerine gezi düzenlemişler.Ruandadan geçerken Gerilla ların eline düşmüşler. Gerilla reisi Bunları bir araya toplamış ve hepinizi kurşuna dizdireceğim.Ancak bir şartla sizi serbest bırakabilirim oda sizin erkeklik organlarınızı ölçeceğim fakat * ikiniz kalkmamış olacak hepsinin toplamı 32 cm gelmezse yandınız.Almanın ki 8 cm Fransızın ki 8 cm Türk'ün ki 14 cm.toplam 30 cm.Sıra japona gelmiş aman demişler 2 cm gelse de kurtulsak ölçmişler.2 cm hepside kurtulmuş.Oradan uzaklaşırken herbiri ben olmasam işiniz zordu benimki 8 gelmeseydi ne olurdu.Türk diyormuş siz bana dua edin benimki 14 cm gelmese napacaktınız.Japon hep gülüyormuş.deöişlerki ulan ne gülüyorsun.Japon- ben adamlara çaktırmadan kaldırmasaydım hepimiz boku yemiştik.siz bana dua edin..

0 yorum: