30 Aralık 2007 Pazar

La Fontaine

Karinca yaz boyunca calisirken agustos bocegi saz calmis. Bilirsiniz hikayeyi. Tabi kis gelmis, karinca sicacik evinde afiyet icinde yasiyorken bir gun kapisi calmis. Bakmis agustos bocegi.
Tamam demis, yaz boyunca saz caldin simdi ac kaldin ve benden yemek istemeye geldini degil mi? Saz calacagina biraz calismis olsaydin boyle ac kalmazdin demis.
Agustos bocegi de "yo.yanlis anladin demis. Biz yaz boyunca saz calinca ayiptir soylemesi biraz para yaptik da demis. Hatta meshur da oldum, simdi Avrupa turnesine cikiyorum. Belki oralardan istedigin birseyler vardir, diye sormaya geldim" demis.
Karinca bir bakmis agustos boceginin hic oyle ac bir hali yok.
Uzerinde bir kurk var, arkada da kocaman bir limuzin, onunde soforu ile onu bekliyor.
"yok, birşey istemiyorum" demis. "Ama Fransa'ya uğrayacaksin değil mi?"
Agustos bocegi de "evet" demis.
"iyi o zaman" demis, karinca "Parise gidince orada La Fontaine
diye bir ib.e var, onun yuzune bir tukur benim icin, oldu mu?"

0 yorum: