30 Aralık 2007 Pazar

Esek

bir gün eşşek ve aslan bir yolculuga cıkar
uzun bir süre gittikten sonra akşam olur ve hava soğumaya başlar
bunun uzerıne aslan eşşege derki; eşek kardeş ben üşüdüm sende üşüdün mü? eşek cevap verir; ben de üşüdüm aslan kardeş der aslan biraz düşünür ısınmanın yollarını arar ve sonun da bulur
eşek kardeş ilk başta sen domal ben s*keyim ben ısınınca da sen s*kersin demiş
bu fikir eşşegin aklına yatmış ve pozisyona geçmiş
aslan işe başlamiş aradan 1 saat geçmiş eşşek sormuş; ısındınmı aslan kardes, aslan da; ısındım eşşek kardes demiş bunun üzerıne sıra eşeğe gelmiş aslan pozisyona geçmiş eşşek işe başlamiş 1 saat geçmiş 2 saat geçmiş
eşek dayanamamiş ve aslana demişki; aslan bunun tadı boyle cıkmıyor dönde bide öpuşelim demiş bunun üzerıne aslan ;
boynumu bi cevire bilsem senin ananı s.kecem zaten

0 yorum: