28 Kasım 2007 Çarşamba

Papaz

Yasli doktor kasabayi terketmek uzereyken yerinegelen genc doktorualmis hastalarini tanistirmak uzere evden eve dolastirmaya baslamis. İlk girdikleri evde bir kadin:
- "Doktorcugum çok mide agrisi çekiyorum" demis. Eski doktorda;
- "Bence biraz fazla meyva yiyorsunuz da ondan..." demis.
Disari çiktiklari vakit yeni doktor "Abi" demis, "Kadini muayene bile etmeden nasil böyle
bir neticeye vardin ?Yasli doktor anlatmis: "Oglum, numaradan gözlügümü yere
düsürdüm bir de baktim ki yatagin alti meyva kabuklari ile dolu.."
Ikinci evdeki hastayi genç doktorun muayene etmesine karar vermisler.
Bu evdeki kadin "Çok halsizim" deyince doktor ;
"Belki de Kilise faaliyetleriniz sizi çok yoruyor, biraz ara verin" demis.
Disari çikmislar yasli doktor genç doktora ;
- "Dogru söyledin" demis "Bu kadin kiliseden disari çikmaz.
Ama nasil anladin?" Genç doktor ;

-"Ben de çaktirmadan yatagin altina baktim ve kilisenin papazini gördüm."

0 yorum: