28 Kasım 2007 Çarşamba

Asker Fikra | Olur gibi olurim

Albayın çok fettan bi karısı vardır. Her fırsatta kocasını aldatır. Bir gün albaya dağlarda 15 günlük tatbikatı yönetmesi için talimat gelir, adamın kafasında sadece karısı vardır. ben buradan değil 15 gün, 1 gün ayrılsam benim karının üzerinden bölük geçer diye düşünürken, aklına gelen fikir adamı rahatlatır. Sabah bütün bülüğü içtimaya toplar ve" herkes pantolon ve donu indirsin mutat etek muayenesi yapacağım "der. Her asker emre uyar ve malı meydanda beklemeye başlar. Komutan en baştaki askere
ikini
göstererek sorar "oğlum bu nedir" asker cevaplar "
araktır
komutanım. Bu mutat soru
m nedir, göt nedir" diye bi müddet devam eder, sıra mehmet'e gelir ( Her nedense bütün askerlerin adı MEHMET'tir.) yine Mehmet'in açıkta olan malını göstererek "bu nedir oğlum" Mehmet'ten cevap " bilmem komutanım" "Am nedir oğlum" mehmet'ten yine cevap aynıdır " bilmem komutanım" "göt nedir oğlum" cevap yine aynıdır "bilmem komutanım" komutan sevinir," işte aradığımı buldum" der ve Mehmet'i eve götürür. Mehmet'e anlatır "oğlum bu yengen ben 15 gün burada yokum, yengen bu evden çıkmayacak ve bu evede erkek sinek bile girmeyecek, yengenin bütün emirlerine uyacaksın ve her dediğini yapacaksın ama yine tekrar ediyorum erkek sinekle bile yengen bir araya gelmeyecek" demiş. Komutan tatbikata gönlü rahat gitmiş, birinci gün yenge her yolu denemiş, ikinci gün her türlü numarayı denemiş, üçüncü gün, dördüncü gün, hep fiyaskoyla bitmiş. Mehmet'i bir türlü atlatıp hiç bir erkeği eve alamamış. Ne yapabilirim diye düşünürken Mehmet'i derenin kenarında çırılçıplak yatarken, üstelik kocaman bi
arak
üzerinde bir mendil asılı görmüş, kendi kendine " tam istediğin
arak
burada sen başka yerlerde ne arıyorsun" demiş hemen Mehmet'i yanına çağırmış, "oğlum Mehmet komutanın sana ne dedi benim dediğim her şeyi yapıcan ama erkek sinek bile bu eve girmeyecek doğrumu". Mehmet "evet yenge" yenge "soyun o zaman" Mehmet soyunur yenge malı görünce kendinden geçer ve Mehmet'in
îkiş
olaylarından bir şey anlamadığını çözer ve Mehmet'e "bak Mehmet senin bu malı önce tükürüklüycem, sonra bu
mımı
tükürüklüycem, sonra sen
ikini
benim
mıma sokucan, önce gidip gelicen sonra hoşuna gidecek senin malın kafası kaşınacak, gidip gelmelerin hızlanacak, önce gözün süzülecek, sonra götün büzülecek, ölür gibi olacaksın işte o zaman zevkinin doruğuna çıkacaksın bir daha benim üstümden inmeyeceksin" der. Mehmet yengesinin dediğini yapar, önce yavaş, yavaş sonra malın kafası kaşındıkca hızlanır ve en sonunda tam boşalmak üzereyken, söylenmeye başlar "yenge gözüm süzülüyor, götüm büzülüyor, ölür gibi oluyorum, eşhedü enla ilahe illalah" der.

0 yorum: