4 Ocak 2008 Cuma

Cok Yalan Soylemek

Amerikalının biri kızılderili çadırının yanından geçerken kızılderiliyi görür. yanına gider nasılsın iyimisin derken kızılderilinin atını görür ve kızılderiliye at senin mi onunla konuşabilir miyim der. Kızıl derili at benim olmak ama ta konuşamamak der amerikalıya. Amerikalı aldırış etmeden kızıl derilinin atının yanına gider ata sorar nasılsın iyimisin sahibinle aran nasıl der. at amerikalıya cevap verir sahibim çık iyi beni hergün yürüyüşe götürür suyumu verir yemeğimi verir der kızılderili şaşkın bir şekilde atına bakar.
Amerikalı kızılderilinin yanına gider köpeğini görür sorar köpek seninmi onunla konuşabilirmiyim. Kızılderili köpek benim olmak ama köpek konuşamamak der. amerikalı köpeğin yanına gider sorar nasılsın iyimisin sahibinle aran nasıl. köpek amerikalıya cevap veriri iyiyim sahibimle aram çok iyi bana hergün kemik verir ben onu yerim der. Kızıl derili şaşkın şekilde amerikalı ile köpeğine bakmaktadır.
Amerikalı kızılderiliye yaklaşır eşşeğini görür. sorar bu eşşek seninmi onunla konuşabilirmiyim der.
Kızıl derili eşşek benim olam ama eşşek çok yalan söylemek.der

0 yorum: