12 Ocak 2008 Cumartesi

Beni Allah Gonderdi

Kadının biri kocasını üç erkekle aldatıyormuş.Bir gün erkeklerden birinden lahmacun diğerinden ayran istemiş diğerine de sadece kendisinin gelmesini söylemiş. Neyse adamlar işini görüp evden çıkmışlar. Daha sonra kadın ertesi günün pazar olduğunu ve kocasının evde olacğgını hatırlamış. Sabah olmuş kadın erkenden kalkıp dırdıra başlamış. Dırdırdan bıkan kocası evden çıkmış. Az sonra kadının 3 sevgilisi de gelmişler eve. Yanlız kadının kocası cüzdanı evde unuttuğunu hatırlamış ve geri dönmüş. Kocasının geldığını gören kadın aşıklarını mutfağa saklamış. Adama cüzdanını vermiş ama adam acıktığını yemek yiyeceğini söylemiş. Kadın bunun imkansız olduğunu evde yemek olmadığını söylemiş ve demiş ki:
- Benim kalbim temizdir ben dua ediyim belki olur. Allahım bir lahmacun olsa da yesek demiş. Bunun üstüne içerden adam gelip:
- Buyrun efendim beni allah gönderdi lahmacununuzu getirdim_!
Bu durum adamın hoşuna gitmiş ve:
- Bu böyle kuru kuru olmaz bir de ayran olsa şöyle içsek demiş.
Kadın:
- Allahım ayran olsa da içsek_!
İçerideki adam ayranı getirmiş ve
- Beni allah gönderdi. Buyrun ayranınız_!
Ama bir adam içeride kalmış. Kadının kocası karnını doyurmuş ve:
- Ben bir su içeyim_!
Girmiş mutfağa bir bakmış ki bir adam var.
- Lan sen kimsin_!
Adam da ona:
- Benı allah gÖnderdİ boşları almaya geldim_!

0 yorum: