14 Aralık 2007 Cuma

usta doktor

3 Uzman cerrah tıp seminerine gitmişler. Akşam otelin barında oturmuş birbirlerine hava atıyorlarmış. Birincisi;
- 2 yıl önce bana bir piyanist getirdiler, adamın ellerinin üzerinden kamyon geçmiş. Zavallının bütün parmakları kırılıp kemikleri tuzla buz olmuştu. Son derece başarılı bir ameliyat ile adamın bütün parmaklarını tedavi ettim. Bu yıl çıkarttığı albüm satış rekorları kırdı.
İkinci cerrah;
- Oda bir şeymi azizim ben geçen yıl trafik kazası geçirip iki bacağıda kopmuş bir adamı ameliyat ettim. O kadar başarılı bir ameliyat oldu ki adam bu yıl atletizmde rekor üstüne rekor kırdı. Üçüncü doktor Amerikalı imiş ve dayanamamış;
- Sizinkilerde birşeymi be, bundan birkaç yıl önce Texas'lı bir kovboy uyuşturucuyu çekip atı ile dolaşmaya çıktığı sırada tren altında kalıp paramparça olmuştu. Gece yarısı beni evimden apar topar çağırdılar. Ameliyat masasında hasta önüme geldiğimde yalnızca bir kovboy şapkası ve atın poposu vardı. O kadar başarılı bir ameliyat ile parçaları birleştirdim ki o adam 3 yıldır ABD'yi yönetiyor.

0 yorum: