18 Aralık 2007 Salı

sıra geldi kulakla

Oldukça güzel ve şık giyimli bir kadın yıllık kontrol muayenesi için doktora gitmiş.Doktor herhangi bir şikayeti olup olmadığını sorduğunda kadın;
"-Doktor Bey, ben her istediğini yapabilecek kadar maddi durumu iyi olan, iyi yaşayan, kendine dikkat eden fevkalade sağlıklı bir kadınım. Bir tek derdim, gaz şikayetim var.Evde, işte, kilisede, otobüste, asansörde, süper markette durmadan gaz kaçırıyorum.Gerçi kimseyi rahatsız etmiyorum. Hiç kimse benim gaz kaçırmamın farkına varmıyor.Çünkü bu gazın ne sesi ne de kokusu var.Ama bir tek ben bilsem dahi rahatsızlık hissediyorum.Bunu tedavi ederseniz sevineceğim." diye cevap vermiş.

Doktor, reçeteye birtakım ilaçlar yazarak;
"-Bu ilaçları kullanıp haftaya kontrole gelin." demiş.
Ertesi hafta kadın doktorun muayenehanesine hışımla girerek;
"-Doktor Bey siz ne yaptınız?Verdiğiniz ilaçlar beni tedavi edeceğine bana zarar verdi! İlaçları kullanmaya başladıktan sonra kaçırdığım gaz leş gibi kokmaya başladı!" diye dert yanmış.
Bunun üzerine doktor sinsice gülerek kadına cevap vermiş;
"-Güzel, burnunuzu tedavi ettik! Sıra geldi kulaklarınıza..!"

0 yorum: