10 Aralık 2007 Pazartesi

Sapan

Bir deli sapana o kadar meraklıymış ki nerde lastik bulsa sapan yapıp evlerin camını kırıyormuş.Bir iki üç derken mahallenin iyice tepkisini toplamış bu deli.Ve bu deliyi hastanenin deliler bölümüne şıkayet etmişler.Deliyi tımarhaneye tıkmişlar.Aradan 1 yıl filan geçmiş.Ve hastahanenin başhekimi bu deliyi yanına çağırmış.Sormuş:
-Evladım sen buradan çıkmak istiyormuşsun.
-Evet efendim.Çıkmak istiyorum.
-Peki çıkıp ne yapacaksın?
-Evleneceğim efendim. Diyince deli başhekim şaşırır!
-Peki evlenip ne yapacaksın?
-Karımla gerdeğe giricem.
Başhekim heycanlanır!:
-eeeee gerdeğe girip ne yapacaksın
-ilk önce gelinliği soyacam,ondan sonra kıyafetini
Başhekim iyice heycenlanmıştır:
-eeee ondan sonra
-atletini çıkartacağım
-ondan sonra
-sütyenini çıkartacağım diyince başhekim iyice azmıştır
-eeeee ondan sonra ondan sonra
-külotunu çıkartacağım. Diyince başhekim çıldırmıştır ve merakla:
-ondan sonra ondan sonra
-külotunun lastiğiyle sapan yapacağım efendim

0 yorum: