27 Aralık 2007 Perşembe

Saf Necla

erzurumlu bir genç varmış artık evlenmeliyim diye düşünmüş.etrafındakilere bana bir kız bulun ama çok saf olsun demiş aramış taramışlar bir kız bulmuşlar sonunda evlenmiş bir iş gezisine çokması gerekmiş eişne ben yokken neydecasan öyle merak edirem necla demiş karısı heç merak etme sinema diye birşey varmış bilet al ona giderem sen yohken demiş adam biletleri bırakıp gitmiş geldikten sonra necla öyle merak edirem neettin heç herif çarşafımı geydim sinemaya gettim
adam:afferin e sonra...
yolda gidirem bi baktım bir herif ben gidirem o gelir öyle merak edirem ne olacak
adam sinirlenir
bende cok merak edirem necla der dişlerini sıkar
kadın:
sinemaya gittim baktım oda geldi yanıma oturdu çarşafın altından ellir öyle merak edirem şimdik neolacak
adam iyice dişlerini sıkar bende merak edirem
kadın:
film bitti eve gidirem baktım oda gelir nasıl merak edirem şimdik neolacak
adam iyice dişlerini sıkar
kadın :
eve girdim oda geldi yatak odasına geçtim oda geldi
herif öyle merak edirem şimdik ne olacak
adam:
necla bende merak edirem
kadın:
amaaan herif heç merak ettiğime değmedi
hergün senin ettiğini etti gitti
adam kendi kendine düşünür
saf karı aldığımamı yanim karının elden gittiğinemi yanim
öyle merak edirem şimdik benim halim neolacak?

0 yorum: