31 Aralık 2007 Pazartesi

Meee

Temel küçük yaşta köyünden ayrılıp gurbete okumaya gitmiş. Okuyup mühendis olmuş..
Derken siyasete atılmış, önce milletvekili,sonra bakan olmuş..
Gel zaman git zaman günün birinde bakan olarak köyüne çok yakın bir yere temel atması gerekmiş. Bizim Temel, bunu fırsat bilerek, programında değişiklik yapıp seneler önce ayrıldığı köyüne uğramış.
Arkasına takılan gazeteci ordusuyla birlikte, akraba-eş-dost ziyaretlerinden sonra köyünü dolaşmaya çıkmış. Köyü dolaştıkça çocukluk anıları tazelenmiş ve başlamış anlatmaya:
- Ah ah!.. Bu yalaktan az mı su içmiştim...
- Bu dere de az daha boğuluyordum...vs,vs...
Temel ve arkasındakiler bir samanlığın önüne geldiklerinde, Temel yine derinden bir iç çekmiş ve gazetecilere dönerek:
- Bu samanlıkta da ilk seks denememi gerçekleştirmiştim...
Hem de müstakbel kayınvalidemin önünde..deyince, gazetecilerden birisi sormuş:
- Kayınvalideniz bir şey demedi mi efendim?...
- Dedi tabiki..
- Ne dedi efendim?...
Temel yanıtlamış
- Meeeeee....

0 yorum: