25 Aralık 2007 Salı

Leman Eze

bir gün leman eze evdedir ve kapı çalar gelen oğlu necatidir
-ana ana bi iş buldum
-nasıl bi iş ogul
-ana cook ii bi iş ama accuk sermaye lazum
-kız anam bende sermaye ne gezer
-kız ana sende vardır oyle kıyıda kosede kalmıs
-ola ogul yok diirem ya bi kefem param vardır geri hiç param yoktir
-(kefen param dediğide bütün sülalenın cenaze masraflarını karsılar)ana senın vardır hele bi bakı ver
-tamam ogul orda 3 tane saksı var gördinmi
-gördüm ana
-o 1. saksıyı
-eş eş eş eş
-eştinmi ogul
-eştim ana
-ne var içinde
-bişi yok ana
-tamam diğerine geç
-eş eş eş eş
-eştinmi ogul
-eştim ana
-hah içinde buğdaydan anahtar var gördinmi
-bugdaydan anahtar ne ana
-ola ogul bugdayın diğer ismi neydi
-pirinç
-hah hah pirinç pirinçten anahtar var buldunmi
-buldum ana
-poh puldun
-diğer saksıdaydı
-tamam ana
-ah o son saksıyı eş eş eş eş eş
-eştinmi ogul
-eştim ana
-anahtarı buldınmı
-buldım ana
-hah o anahtarla istasyon dolabini aç açtınmi
-istasyon dolabi ne ana
-hele ogul istasyon dolabinin diğer adı neydi
-gar gar
-hah gar dolabi ac o gar dolabini
-actınmi
-actım ana
-hah orda bı bohca var onu o bohcayi çöz
-çöz çöz çöz çöz çözdünmü ola
-cözdüm ana
-hah orda bi muska var gördünmi
-gördüm ana
-hah o muska beni çarpsınki bi kurus param yok...

0 yorum: