29 Aralık 2007 Cumartesi

Kurtla Tilki

Kurt ormanda yalnız başına gezerken ormanlar kralı aslana rastlamış. Aslan:
-Kurt kardeş gel benimle takılda sana delikanlılık öğreteyim demiş. Kurt kabul etmiş.
Birlikte ormanda gezmeye başlamışlar. Derken ormandan bir hayvanın gürültüsü duyulmuş. Arslan şöyle bir diklenmiş kurta demiş ki:
-Kurt kardeş bak bakalım gözlerim kanlandımı?
-Kurt bakmış evet abi kanlandı demiş.
Arslan:
-Kurt kardeş geç bakalım arkama dötüm gidip gidip geliyormu?
Kurt geçmiş arkasına ve:
-Evet abi dötün gidip gidip geliyor demiş
Arslan hemen gitmiş ve gürültü yapan hayvana bir pençe vurmuş hayvan paramparça yerde.
Kurt bu olaydan çok etkilenmiş ve arslana demişki:
-Arslan abi ben delikanlılığı öğrendim bana müsaade et gideyim demiş. Arslanda izin vermiş.
Neyse Kurt ormanda gene gezmeye başlamış. Tilkiye rastlamış. Tilki kardeş gel sana delikanlılık öğreteyim demiş. (arslandan öğrendi ya öğretecek)
Beraber gezmeye başlamışlar. Derken ormandan bir atın kişnemesi duyulmuş.
Kurt şöyle bir diklenmiş tilkiye demişki bak bakalım tilki kardeş gözlerim kanlandımı. Tilki bakmış ve
-Yook kanlanmadı demiş.
Kurt:
-Lan oğlum deki kanlandı.
Tilki:
-Tamam abi kanlandı demiş.
Kurt:
-Geç arkama bak bakalım dötüm gidip gidip geliyormu.
Tilki geçmiş arkasına bakmış.
-Yook abi dötün gidip gidip gelmiyor.
Kurt Kızmış:
-Lan oğlum deki gidip gidip geliyor.
Tilki çaresiz:
-Tamam abi dötün gidip gidip geliyor.
Kurt hemen koşarak kişneyen atın yanına gitmiş.
At buna öyle bir çifte savurmuşki kurt 2.80 yerde.
Tilki hemen kurdun başucuna ve demişki:
-Aha kurt abi şimdi hem gözlerin kanlandı hem de dötün gidip gidip geliyor!

0 yorum: