3 Aralık 2007 Pazartesi

Iste bankacilik

Adamın biri, bir bankaya girmiş ve bankadaki görevli kadına;
"......ına kodumun bankasında, boktan bir hesap açtırmak istiyorum" demiş.
Kadın bir anda böyle bir laf beklemediği için şaşırmış ve afallamış...
-"Afedersiniz, anlayamadım tekrar eder misiniz?" demiş.
Bunun üzerine adam;
".......ına kodumun bankasında, boktan bir hesap açtırmak istiyorum".
Kadın yine çok bozulmuş ve;
-"Aman beyefendi sözlerinize dikkat edin lütfen ve lütfen ne istediğinizi kibarca söyleyin" demiş.
Neyse adam da hiçbir değişme yok. Aynı lafı tekrar takrar söylemiş...
En sonunda bankadaki kadın dayanamamış ve;
-"Ben, sizi müdürümün yanına götüreyim,derdinizi ona anlatın" demiş.
Müdürün yanına gitmişler. Adam gene aynı şekilde müdüre isteğini iletmiş.
Müdür;
-"Beyefendi elemanım son derece haklı. Bu şekilde konuşursanız, korkarım size yardımcı olamayacağım.
Lütfen bu şekilde konuşmanızın nedenini anlatır mısınız?" demiş.
Bunun üzerine adam;
-"Azına sıçtımın sayısal lotosundan, en büyük ikramiye bana çıktı ve bunu,
........ına kodumun bankasında,boktan bir hesap açtırarak değerlendirmek istiyorum" demiş...
Bu lafı duyan müdür, eliyle bankadaki bayanı işaret ederek,
yüksek sesle adama;
- "Ve bu .........pu size yardımcı olmuyor haaaaa...?"

0 yorum: