2 Aralık 2007 Pazar

Hayvan Fikra | Kaza

Polis yolda bir trafik kazasiyla karsi karsiya..arabadaki kadin ve
adami agir yarali olarak hastaneye götürüyorlar.. polis etrafi
incelerken birden araba enkazinin içinden disari çikmaya çalisan bir
maymun görüyor.. hayvani
kurtariyor ve ona keske bu nasil oldu anlatabilsen diyor..
aaa maymun birden
-ben konusabiliyorum!! demesin mi
Polis sasiriyor ve soruyor
-Sen bu kazayi gördün mu
-Evet ben de arabadaydim,ben onlarin maymunuydum
-Nasil oldu anlat öyleyse
-Son sürat gidiyorduk.. Bu arada ikisi de içiyorlardi
-Eeee..?
-Sonra birlikte marihuana çektiler
-Aman Allahim... sonra...???
-Öpüsmeye basladilar...
-Bi dakka bi dakka... yani simdi senin sahiplerin arabada son sürat
giderken hem içiyor hem esrar çekiyor hem de öpüsüyorlardi öyle
mi???????
-Aynen
-Peki bütün bunlar olurken sen ne yapiyordun??
-Arabayi kullaniyordum.

0 yorum: