16 Aralık 2007 Pazar

Bir Bulsam

Adamın biri bir gün şehrin, hatta belki de ülkenin en meşhur,
her nasılsa, bayan olan, cinsel konularda uzman hekimine gitmiş
muayene olmaya. Neyse bizimki doktorun karşısına cikmis,
utana sikila, ancak
-Benim cinsel iliskilerde sorunum var- diyebilmis. Tabii ki
bizim meshur ve ayni zamanda cok basarili bayan doktor demis ki:
- Merak etme, ben bu tur sorunlari cok gordum, hemen hepsi
duzelir vs - daha sonra da bir ilac vermis 1 hafta kullanip
kontrole gelmesini emretmis. Bizim adam, bir hafta sonra gelmis,
demis:
- Doktor hanim benim sorunda hic bir degisiklik olmadi
doktor sasirmis, demis baska ilac ekleyelim bakalim,
bir hafta sonra tekrar gel. Adam bir hafta sonra gelmis,demis
- Hic bir degisiklik yok-. Bizim doktor iyice sasirmis,
demis sunu da kullan bakalim tekrar gel kontrole. Adam
yine gelmis haftasina, demiş
- Yok bir degisiklik-. Bizim doktor iyice şaşırmış,
kafayi yiyecek, demiş
- Ben hiç böyle vaka görmedim, gel beni yap, görmek
istiyorum nasil beceremiyorsun.- Adam acmış başlamış
bizim doktor hanımla mercimeği fırına vermeye,
bizim doktor iyice şaşkın, dondurmus kafasini, demis
- Hani beceremiyordun, bal gibi yapıyorsun- demiş. Adam da:
-Doktor hanım, bulamıyorduk ki yapalım

0 yorum: