29 Kasım 2007 Perşembe

Hayvan Fikra | Akilli Kopek

bir gün zengin mi zengin bir işadamını av merakı sarmış hemen tüfek tabanca ne bulduysa almıs ama bakmıs köpek yok aramıs ama av köpegı yok o da karısının süs köpegimi almıs gitmis ormana
ormana varınca adam baslamıs avlanmaya zavallı köpekte öölesıne dolasmaya...
karsıda ögle yamegını arayan jaguar bakmıs demişki:
bu ne ola ki? bakmış, bakmıs bıseye benzetememıs bunu farkeden köpek yerden iki kemık bulmus bıraz oynadıktan sonra "yaw koca kaplanı yedım hala doymadım" demıs jaguar bunu duyunca tırsmıs "ufak tefek ama goturuyor galıba demıs baksana kaplan yedım doymadım dıyor" nedır kı bu dıye dusunurken agacta maymunu gormus gıtmıs maymuna sormus
-bu ne yaw?
maymun demıskı:
-söylerim ama bır sartla bundan sonra bana dokunmayacaksın
jaguar kabul etmıs mecburen
maymun devam etmıs
-olum o bıldıgın köpek işte işletmiş senı kaç saattir
jaguar bakmıs köpek ama ya degilse ya maymun beni işletiyorsa demıs
maymuna demis
-bin sırtıma beraber gidecegiz yanına
köpek bakmıs maymun herseyı anlatıyor kesın bu benı yer demıs neyapsam dıye dusunurken aklına bır fıkır gelmıs
kemıgı bıras daha oynamıs tekrar jaguarla maymuna donmus
-yaw nerde kaldı su maymun ıkı dakıkaya puma getırıyorum dedı hala yok demıs...

0 yorum: