27 Kasım 2007 Salı

Asker Fikra | Albayin Biri

albayın biri emekli olduğu gün ikramiyesini alır almaz çıplaklar kampında soluğu alır. emekli ikramiyesinin tamamını vererek bir aylık rezervasyon yaptırır. resepsiyon görevlisi albayı kamp girişine getirir kapıdaki görevliler hemen albayı durdururlar.
-efendim içeriye bu kıyafetlerle girmeniz ne yazıkki yasak derler. albay
-evladım ben utanırım bari şuradaki gazete parçalarını verinde birini önüme birini arkama koyup kapatayım der.
albay soyunduktan sonra gazeteleri alır ve kumsalda yürümeye başlar. tabi etraftaki güzel kadınları görünce *iki kalkar ve gazete parçasını yukarıya doğru kaldırır. tam bu sırada çalıların arasından afet gibi bir kadın koşarak gelir ve
-buyrun beni çağırdığınız der. albay
-yok kızım ben seni çağırmadım. der kız da
-sen çağırmadıysan o çağırdı. der ve orada işi bitirirler. albay yaptığı işin mutluluğuyla biraz daha dolaşır bu arada gezerken birden yellenir. tabi arkasına koyduğu gazete parçasıda uçar gider. tam o esnada çalıların arasından izbandut gibi bir zenci koşarak gelir.
-buyur beybaba beni emrettin der. albay
-yok evladım ben seni çağırmadım der. zencide
-sen çağırmadıysan o çağırdı der ve albayı bir güzel *üzer. duruma sinirlenen albay koşarak resepsiyona gider.
-ben rezervasyonumu iptal etmek istiyorum der. resepsiyon görevlisi
-ama efendim daha geleli iki saat bile olmadı neden gitmek istiyorsunuz diye çıkışır. bunun üzerine albay
-evladım benim ayda bir *ikim kalkar. günde dört defa osururum der.

0 yorum: